czwartek, 18 sierpnia 2016

YOU ONLY LIVE ONCE


Czym jest życie? Każda odpowiedź będzie prowadziła do stwierdzenia "Życie to droga, którą przemierzasz do Śmierci". Jeden przemierzy tę drogę szybciej, jeden wolniej. Jesteśmy tylko marionetkami, którymi steruje osoba wyższa. Nie od nas zależy jak długo będziemy szli drogą Życie-Śmierć. Od nas zależy jak ją ubarwimy..

Życie jest pasmem wzniesień i upadków, które polega na czerpaniu przyjemności z małych rzeczy i cieszeniu się każdym zdaniem jakby miało być ostatnim. Więc dlaczego tracimy tyle czasu na smutki? Dlaczego będąc dzieckiem potrafiliśmy się cieszyć z każdej najmniejszej rzeczy, a teraz tak ciężko nas uszczęśliwić? Sami kierujemy się do świata, w którym rządzą depresje. Wiem, że nie każdy dostał scenariusz obdarowany samymi pięknymi chwilami, a jedynym problemem jest które buty ubrać do różowej spódniczki. Ludzie mają wiele poważnych problemów, o których nigdy byśmy nawet nie pomyśleli. Jednak nie zapominajmy, że życie mamy jedno. Nie traćmy go z powodu problemów rodzinnych lub tych w pracy. Wprowadźmy do naszego dnia troszkę optymizmu. Kiedy uważasz, że jest źle, powtarzaj sobie, że zawsze mogło być gorzej, że nie znajdujesz się wcale w pozycji straconej. Zacznijmy cieszyć się małymi rzeczami jak za dzieciaka. W końcu przez całe życie zostaje nam coś z tych młodzieńczych lat. Cieszmy się z wymienionym uśmiechem na drodze z nieznajomym, kupnem swoich ulubionych owoców, a nawet spokojnym spacerem czy obejrzanym filmem. Doceńmy to w jakich czasach żyjemy mimo, że nie jest łatwo. ZAWSZE MOGŁO BYĆ GORZEJ! :) Sprawmy, że na łożu śmierci powiemy sobie z czystym sumieniem "Zrobiłam tyle ile mogłam, jestem szczęśliwa, że mi się udało". Lubisz podróżować? Podróżuj. Lubisz tańczyć, śpiewać? Tańcz i śpiewaj. Odkrywaj nowe rzeczy, nie zatrzymuj się w miejscu.

Teraz człowiek przy dobrych prądach żyje 60 lat. Dużo, mało? Na to pytanie każdy odpowie indywidualnie. Jednak według mnie jest to zdecydowanie za mało. Z tych sześćdziesięciu lat odejmijmy czas, który poświęcamy na edukację i bycie niemowlakiem. Zostaje nam 40 lat. Co możemy zrobić, przecież zostało nam około 2/3 życia? Możliwości jest wiele i właśnie Ty wybierzesz co zrobisz ze swoim wolnym czasem. Może w trakcie wakacji weźmiesz sobie urlop i za ciężko zarobione pieniądze będziesz zwiedzać kraje, w których zawsze chciałeś być. A może spróbujesz swoich sił w teatrze. Ja tego nie wiem, ale jestem pewna, że jesteś mądrą i kreatywną osobą, która chce spędzić swoje życie jak najbarwniej. 

Pamiętaj, że życie to droga, a ona często ma małe uliczki, w które również musimy wejść. 


Dodaje zdjęcia z mojego spontanicznego wypadu do Wrocławia. Niestety byłam tam zbyt krótko i nie zobaczyłam wszystkiego. Muszę tam wrócić! Jak najszybciej!

A czym dla Ciebie jest życie? Zachęcam do kulturalnej dyskusji w komentarzach. 

12 komentarzy:

  1. Widać że się starasz obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne pierwsze zdjecie! Niesamoicie mnie urzeklo!♥ Zdecydowanie zaslugujesz na wiecej obserwatorow! ♥ Trzymam mocno kciuki za twojego bloga! <3
    Mi brakuej jedna obserwacja do mojego mini sukcesu,wiec jesli moj blg Ci sie spodoba to zapraszam do obserwacji :)
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mądry i motywujący post! dla mnie życie to energia i miłość, mogę życie opisać tylko pozytywnymi emocjami :) fantastyczne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mądry post, wolę takie niż jakieś modowe zdjęcia ;) ten post jest napisany tak życiowo! Serdecznie pozdrawiam ♡ i zapraszam do mnie 😊http://joanna-rita.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie napisany post! Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonale ujęłaś cały temat w poście! Czyżby to Wrocław? Po widoku ze SkyTower'a się domyśliłam, mieszkam tam, cieszę się, że Ci się podobało :)
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały wpis! <3
    Życie ma się tylko jedno i powinniśmy je przeżyć jak najlepiej, aby potem na starość niczego nie żałować.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. a czas tak szybko leci :) należy go wykorzystać ;) fajnie napisane ;)

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń