sobota, 27 sierpnia 2016

ZAKOPANE 2016


Witam kochani! Przez tydzień niestety nie pojawił się żaden post, a jest to spowodowane kolejnym spontanicznym wyjazdem. Tym razem wybrałam się z rodzicami do znajomych, którzy mieszkają 4 km od Zakopanego. Stwierdziłam, że takie małe zwiedzanie (szczególnie, że uwielbiam spędzać czas w górach!) dobrze na mnie wpłynie w te ostatnie dni wakacji i zbiorę więcej motywacji do nauki,bo przecież w tym roku czeka mnie matura. 


Ten post będzie bardziej taką kartką z pamiętnika, która nigdzie nie zaginie. 

ZAKOPANE - miejsce, w którym jestem każdego roku od jakiś 6 lat. Kiedy przebywam tu czuję jakąś magię, to samo mnie ciągnie żebym tam przyjeżdżała. Po 9 wizytach jeszcze nie znudziło mi się żadne miejsce w okolicach Zakopanego. Jak wspomniałam, magia
Cudowne widoki, pogoda zawsze mi sprzyja, jakby chciała, abym tam pozostała jak najdłużej.
Też macie takie miejsce, do którego moglibyście wracać co chwilę? W którym czujecie się wręcz cudownie, możecie odpocząć? 

Nie wiem jak Wy, ale na pewno wrócę tu jeszcze nie raz. 

Teraz siedzę i spędzam ostatnie dni wakacji na balkonie. Mimo, że Zakopane jest zaczarowane to jednak w domu i tak czuję się najlepiej.. 



7 komentarzy:

  1. Ja w Tatry (a szczególnie właśnie do Zakopanego) jeździłam rok w rok od 5 do 14 roku życia. Mam niezapomniane chwile i nigdy się nie nudziłam. Najcudowniejsze miejsce na ziemi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w Zakopanem zeszłego roku przeżyłam najlepsze chwile w moim życiu. Mam straszny sentyment do tego miejsca. Zdjęcia piękne.

    blog-aleksandry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy tam nie byłam, ale zawsze słyszałam dobre opinie o tym miejscu. Rzeczywiście pięknie tam jest!
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Na tym pierwszym zdjęciu na kamykach tato robił mi zdjęcie :D
    Byłam tam kilka lat temu, jako jeszcze 'mała dziewczynka'. Chętnie zwiedziłabym to miejsce jeszcze raz ;)
    W tym roku niestety, całe wakacje w domu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda - nawet mała - podróż motywuje do działania! Taki odpoczynek przed wieeeelkim wysiłkiem jakim jest nauka na pewno wskazany! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I love the post! Thanks for sharing:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń